Podmínky leteckých zájezdů

PODMÍNKY PŘI ZAKOUPENÍ VSTUPENEK NA AKCI, HOTELŮ A LETENEK 

Platí při koupi balíčku obsahujícího vstupenku na akci, hotel a let. 

Zrušení a vrácení peněz 
Rezervovaná akce včetně vstupenek, hotelu a letenek nelze zrušit a není refundovatelná. 

Jméno podle pasu 
Je vaší odpovědností jako cestujícího, aby jméno na letence bylo správné a odpovídalo vašemu pasu. Zkontrolujte, zda je vaše jméno správně napsané a že je uvedeno stejným způsobem a ve stejném pořadí jako v pasu. Hláskování musí odpovídat tomu, co je uvedeno v strojově čitelné části pasu. Většina leteckých společností vyžaduje, aby letenky se špatně napsanými jmény nebo jmény, která neodpovídají pasu, byly přepracovány a někdy musí být vydána zcela nová letenka za plnou cenu. Kromě toho mohou být účtovány administrativní poplatky. Zkontrolujte pravopis jména ihned, jakmile obdržíte potvrzení rezervace. OLKA Sportresor AB nenese odpovědnost za důsledky nesprávných informací poskytnutých zákazníkem. 

Letenky 
Letenky nejsou v papírové formě, ale jsou elektronické a jsou propojeny s číslem rezervace letu, které jste obdrželi v potvrzení rezervace. 

Pokud nevyužijete odlet vaší rezervované letenky, považuje se to za "no-show", což automaticky vede k zrušení zpátečního letu leteckou společností. Segmenty letu na vaší letence musí být dodrženy v pořadí, a pokud nevyužijete letenku pro konkrétní úsek, všechny zbývající lety na letence budou zrušeny. 

Doklady totožnosti 
Jako cestující je vaší povinností se ujistit, že máte pro svou cestu potřebné cestovní doklady, jako je platný cestovní pas, občanský průkaz a vízum. Cestovní pas musí být platný po celou dobu cesty. Kromě toho mnoho zemí vyžaduje, aby byl váš pas platný ještě šest měsíců po návratu domů. 

Odbavovací let 
Většina leteckých společností nabízí odbavení online. U některých společností vám bude za odbavení na letišti účtován poplatek, pokud se neodbavíte online. Pro odbavení online stačí zadat rezervační kód a příjmení nebo e-mailovou adresu. Online check-in se obvykle otevírá 24 hodin a zavírá 1 hodinu před odletem. Pokud si chcete zarezervovat sedadlo nebo další zavazadlo, obraťte se nejprve na leteckou společnosti. Cestující mají povinnost být na letišti v dostatečném předstihu. Informace o pravidlech týkajících se vaší cesty najdete na webových stránkách letecké společnosti. 

Odbavení v hotelu 
Zákazník je zodpovědný za předchozí informování hotelu o případném pozdním příjezdu nebo pozdním ubytování, zejména v případech, kdy některé hotely neposkytují 24hodinovou službu. Pokud host nedorazí v den příjezdu, ale místo toho přijede následující den, bude to považováno za "no show". Hotel poté zruší pobyt bez náhrady za první nebo následující noci. 

City-tax (také nazývaná turistická daň) je poplatek, který může být účtován v mnoha evropských městech při pobytu v hotelech, resortech, penzionech, hostelech, rekreačních domech nebo podobných zařízeních. Vždy je placen cestovatelem na místě a je zaveden pro podporu místní infrastruktury a zlepšení turistického sektoru.  

Doporučení 
Při rezervaci fotbalového zájezdu do Anglie, Německa, Španělska, Francie, Portugalska a Itálie doporučujeme rezervovat si u víkendových zápasů termín od pátku do pondělí, protože termín utkání se může až do posledního týdne ještě změnit. Některé zápasy mohou být přesunuty na pátek a pondělí. V případě přesunu zápasu vám pomůžeme rezervovat další noci. Vícenáklady nese zákazník. Zápasy uprostřed týdne naplánované na úterý nebo středu se mohou hrát v úterý, ve středu nebo ve čtvrtek. Doporučujeme cestovat od úterý do pátku. 

Podmínky v případě přestupu na zápas 
Někdy může být termín zápasu změněn a doba cestování musí být upravena, i když je potvrzena, protože to nikdy není garantováno na 100 %. Pokud k tomu dojde, nelze zakoupený zájezd zrušit (a dostat peníze zpět) nebo vyměnit za jiný zápas. Rezervované balíčky nelze zrušit. 

Pokud dojde ke změně zápasu, kvůli níž se zápas odehraje mimo rezervovaný termín letu a ubytování v hotelu, platí následující: 

Pokud si zákazník rezervoval letenku a hotel u společnosti OLKA, přesuneme jeho pobyt v hotelu tak, aby odpovídal novému termínu zápasu. Vezměte prosím na vědomí, že změna termínu letu a ubytování neprobíhá automaticky a zákazník musí společnosti OLKA nové termíny potvrdit. 

Případný cenový rozdíl letů a hotelů z důvodu nových termínů hradí zákazník, pokud není sjednáno pojištění OLKA pro změnu termínu utkání. Pojištění znamená, že OLKA hradí všechny náklady spojené se změnou/prodloužením pobytu v hotelu rezervovaném přes OLKA. Více informací zde.